Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2014 11:14 - mислете за тези години
Автор: lixiagriysun Категория: Лични дневници   
Прочетен: 166 Коментари: 0 Гласове:
0



 Слушането на музика тъжно , мисля, че на тези години . . . " Погледни към звездите в нощното небе , толкова далеч , но мига на ослепителната светлина, и звездите блестят заедно потъването , Има една малка мъждукащи звезди , ако няма друга светлина картографиране , той излъчва светлина то ? " Тъй като имахме тези думи и , че ... Sad като малък бълбукане поток , преминаващ през сърцето , не е език, а не да мисля за нищо , аз изпитвам чувство на вид искам да плача . . . Така че просто слушате песента и да усетите историята на песента , сълзи замъглиха очите му , вдигна глава , нека сълзите обратно . . . Всяко момиче младо сърце, който има много фантазия , нали? Няма да се хареса на филма , тъй като има винаги много хора копнеят сцена , тъй като имаше сантиментална любов, и че не може да понесе да забравя. . . Така че, аз мисля, че в тези години, това лице , има и такива моменти, на всяка среща , този път , макар и вече на десет години, но ясно вчера . През тези години , всеки ден от дневника , написана за един човек , с течение на времето обединява няколко дебели бележки. . . Поради големия наплив да се откаже от много неща , празни торбички , изхвърлени не е рекорд само тези дебели. . . Затваряне на ръка , е да се направи себе си да не се забравя. Всъщност , нещо по-задълбочено костен мозък как мога да забравя? Любовта не може да остарее , в крайна сметка приключва това сега ! Оставяйки само тези спомени във времето на дадено лице, нека спомените бавно ерозирали . . . Тази нощ преди осем години , помниш ли? Мисля, че няма да го забравя? Защото преди две години, каза, че е най-романтичното нещо , което си направил в този живот като жена. . . Вървяхме дългата река Хан мост, през дългата древна улица , ресторанти на Макдоналдс по улиците , ние си поръча пържени картофки , две чаши кока-кола , не е твърде много езици , само за да се чувстват , че мирът , и да се чувствате чувство наоколо. . . По пътя обратно , той започна да вали , дъждовна вечер в края на лятото имаше някои готино чувство, никога не забравяйте , че имате акции в топлината . . . Има много стълби ръба на рова , в дъжда, аз съм щастлив да скача нагоре и надолу , в тази неясна реката, има някои, малко светлина размисъл. . . Отиде до малък парк ров , фин дъждец расте, през тъмна улица , вашите уста бучене песни и дъжд , ти ме отведе до бавен танц заедно. Отново и отново , повтаряйки една и съща дейност , щастие прониква в атмосферата. . . Night е дълбоко , дълбоко , плюс това валеше , без пешеходци , чувство на света на две от нас , по пътя обратно , вие сте ми носеше от моста до края на моста , така че аз мисля, че по това време не много отдавна , за да видите имаше " Endless Love" , Enxi си позволи в Junxi назад , носейки я Junxi дълга разходка за дълго време . . . . Kind на тъга в сърцето ми е разпространена за дълго време . . . Днес реката е все още , мостът , който седи все още , ние не сме в този град , а сега и ти не си в моя град , че не съм във вашия град , има хора в живота си, живота ми е също така други, но в сърцето ми , че никога не трябва да се оставя твърде . . . Животът трябва да продължи , тези години са били в състояние да се върне , никога няма да се върна. . . През тези години , аз винаги мисля , винаги са далеч, далеч твърде изгубена в бъдеще моята посока , така че мисля прекалено много видове на живот могат да съществуват там. Има възможност , че нашата история винаги ще продължи. . . Въпреки това, в брутален реалността , така че аз съм: в действителност , нашият живот , как живот може да расте вечно? Животът изглежда е било половина, някои истории , но това е само история, нищо не е невъзможно да се интегрират в досаден живот беше толкова тъпа засада тихо и бавно се достигне до своя край . . .



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lixiagriysun
Категория: Лични дневници
Прочетен: 8418
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 1
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол